http://cdn.allshops.ro/files/clients/28/5987/p/55/mat-dance---violetta-8191559.jpg

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Diferite lucruri, partea 6

Pozele astea le iau din folderele vechi si le pun pe blog pentru a le putea sterge si totodata sa le postez.


1. Imaginile astea cu Alba sunt de la o sedinta foto despre care eu v-am zis si am si pus poze, dar nu le-am pus si pe acestea:











2. In poza asta pe care o am de mult timp am observat ca Tini poarta un ametist. Am si eu unul, intr-un dulap... pe undeva.




3. Asta-i un autograf probabil de la Martina:




4. Asta e casa lui Tini:




5. In poza asta se vad extensiile Martinei:




6. Am pastrat poza asta cu inspectoarea Parody pt. ca vream sa ii aflu numele adevarat...




7. Asta e un logo pentru fanele lui Jorge fabulos...




8. Si un lodo pentru Tini:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu