http://cdn.allshops.ro/files/clients/28/5987/p/55/mat-dance---violetta-8191559.jpg

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Diferite lucruri, partea 5

Imi curat folderele si dau de pozele astea csf



Poza asta mi se pare atat de fab:




Asta e o imagine pe care o vream eu pt. telefon dar nu o mai gaseam pe PC:


Stranie, nu? :))




Poza asta era foarte greu de gasit nedecupata, dar eu am gasit-o:




Imaginea asta e absolut super si o pastram sa o postez intr-un moment special... pacat ca o pierdusem.




Iar poza asta nu prea se gaseste, ci doar poze in care Tini e imbracata la fel:




Poza asta este FOARTE RARA si pur si simplu o ador:



Aici sunt Jorge si Rugge fara tricou:




Iar aici Tini face "Pelicanul". Am auzit ca asa se numeste pozitia:




Si poza asta am gasit-o pe net...

Martina nu e ca Miley... Sper...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu