http://cdn.allshops.ro/files/clients/28/5987/p/55/mat-dance---violetta-8191559.jpg

marți, 19 mai 2015

Tini si Peter din nou impreuna?

Hola!
De curand au aparut niste speculatii cum ca Martina e din nou cu Peter Lanzani. Asa repede?!? S-au despartit cu aprox. o luna in urma si din nou sunt un cuplu? Am gasit cateva poze cu ei la piscina:






(DeRi e semnatura mea de pe pagina de fb)


Am gasit pe un site de stiri cateva informatii (erau in spaniola) pe care le-am tradus prin Google Translate:

"Unde era cenușă incendiu rămâne. Sau se spune. Se pare că între Martina "Tini" Stoessel a fost o mulțime de foc, în timp ce scânteia reaprins. În acest weekend, cantareata si actul au fost împreună în Ecuadros și a mers pentru a vedea concertul de Chayanne. Au fost foarte față în față discuțiile lângă piscină. Ți-a iubi?

"Violetta" a anunțat public separarea lor Lanzani aproape o lună în urmă. Dar nu rămâne atât de departe.

Ea a efectuat o emisiune pe 15 mai pe stadionul Olimpico Atahualpa din Quito, ca parte a Violetta live de turism și el a vizitat și a rămas împreună într-un hotel.

Unii clienți au spus că erau în sărutul și alte mai îndrăzneț chiar a îndrăznit să ia niște poze."

Pai... *-* nu e o traducere asa buna, dar se intelege ceva. Sper ca v-am fost de ajutor in aceasta dilema.
Byee <3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu