http://cdn.allshops.ro/files/clients/28/5987/p/55/mat-dance---violetta-8191559.jpg

luni, 4 mai 2015

Nicolas Garnier in Jake si Blake

Salut!
Acum cateva zile am inceput sa revizionez episoadele din Jake si Blake si am observat ca Nicolas Garnier, cel care a jucat rolul lui Andres in "Violetta", a jucat si in acest serial!
Nicolas, in Jake si Blake, a jucat rolul lui Bryan, prietenul lui Ellan. Bryan il ajuta pe Ellan cu planuri impotriva lui Jake, care era defapt Blake, si uneori Jake.. inf :)))
Nicolas apare in multe episoade din Jake si Blake, iar pe atunci avea parul asa.. perf *-*
Eu am facut aceste poze, pe PC (in afara de ultima care am gasit-o pe net):







Am gasit si un video cu Nicolas in acest serial:


Voua va placea serialul Jake si Blake? :o3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu