http://cdn.allshops.ro/files/clients/28/5987/p/55/mat-dance---violetta-8191559.jpg

vineri, 2 octombrie 2015

Lucruri despre mine


- Ma numesc Daniela
- Am 15 ani
- Sunt clasa a 9-a
- Numele meu de pe net e "DeRi" (pg de semnat: https://www.facebook.com/DeRi--1403673849921125/timeline/ )
- Am ochii caprui
- Si parul saten
- Am 1.75 m
- Am creat blogul acesta pentru a putea pastra toate pozele si informatiile pe care le gasesc si au legatura cu serialul  intr-un loc (poze pe care nu le pot pune pe VRV deoarece sunt prea multe)
- Acest blog e facut dupa o pagina "Violetta Romania Vio", mai pe scurt VRV
- Am mai avut o pagina la care am tinut foarte mult si inca mai tin (VVR) dar din pacate nu mai e a mea deoarece mi s-a sters vechiul cont de fb.
- Culorile mele preferate sunt violet, mov, roz, verde, bleu... Nu am una singura
- Ador sa cant dar nu cu persoane de fata

Cam atat... daca aveti intrebari puteti sa mi le lasati la comentarii :)








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu