http://cdn.allshops.ro/files/clients/28/5987/p/55/mat-dance---violetta-8191559.jpg

marți, 18 august 2015

Ce outfit-uri alegi pentru concertul “Violetta Live”?

Ce outfit-uri alegi pentru concertul “Violetta Live”? Tips & Tricks de la Alexia, Andra şi Adina (VIDEO)

Am gasit pe net un articol interesant cu un video in care Alexia, Adina si Andra va dau sfaturi despre cum sa va imbracati la concertul Violetta. Am citit o secventa care mi-a atras cel mai mult atentia:
"Eşti mămica unei fetiţe între 6 şi 14 ani? Cu siguranţă, ai auzit de „Violetta”, serialul produs de Disney Channel care face furori în lumea întreagă, inclusiv în România. Şi, cu siguranţă, fiica ta va merge la concertul “Violetta Live” din 2 septembrie, din Piaţa Constituţiei din Bucureşti. Ce ţinută va alege?"

Intre 6 si 14 ani? Mda... eu am 15. Cu siguranta fiica ta va merge? Sunt si eu un mare fan si totusi nu merg. Daca acest serial nu era o co-productie intre America Latina - EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) si casa de productie Pol-ka nu s-ar fi difuzat pe Disney Channel, ci pe alt canal gen Acasa TV, iar in cazul asta nu mai aveau ei ca public si copii mici, ci doar de la adolescenti in sus.

Poti sa citesti intreg articolul si sa vezi video-ul aici:
http://www.one.ro/fashion/fashion-tips/ce-outfit-uri-alegi-pentru-concertul-violetta-live-tips-tricks-de-la-alexia-andra-si-adina-video-14671666


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu