http://cdn.allshops.ro/files/clients/28/5987/p/55/mat-dance---violetta-8191559.jpg

luni, 15 iunie 2015

Soy Luna

Ok.. cred ca nu am mai postat pe blog despre serialul Soy Luna, ci doar pe pagina de fb.. [ https://www.facebook.com/pages/Violetta-Romania-Vio/524491777588744 ]
Dar stiti deja despre ce e vorba, nu? E un serial latino-american in care se spune ca, pe langa Ruggero (Fede), vor mai juca si Lucia Gil (Lena), Xabiani (Marco) si Javier (Felipe) din Violetta.
Am gasit cateva poze cu actorii ce vor juca in acest serial.














Rugge a pus pe Facebook azi o postare in care ne zice clar ca e confirmat: serialul Soy Luna se va difuza la TV!
Eu sper sa fie si in Romania... desi nu ii poate lua locul Violettei.






3 comentarii:

  1. m-ai inebunit cu Violetta. Daca ai fi vazut 25 de episoade din Soy Luna ti-ai fi dat ca este la fel ca Violetta sau chiar MAI BUN

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit tot și cred ca soy luna ia luat deja locul lui violetta fără nici o îndoială

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit tot și cred ca soy luna ia luat deja locul lui violetta fără nici o îndoială

    RăspundețiȘtergere